1/. Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki TOYOTA, model Avensis Wagon 2.2 Diesel MR’06 E4, rok produkcji 2007, wersja Sol, o numerze rejestracyjnym DOL 32212, o pojemności 2231 ccm/110 kW (150 KM) oraz przebiegu 608 000 km,
za cenę nie niższą niż 3.800,00 zł netto.
2/. Przedmiot sprzedaży można oglądać we Wrocławiu przy ul. Jutrzenki 19, w godzinach od 10:00 do 14:00, po uprzednim telefonicznym (507-865-492) ustaleniu terminu.
3/. Warunki formalne uczestnictwa w organizowanym przetargu:
3.1) warunkiem udziału w przetargu jest złożenie do dnia 31 stycznia 2025 r. pisemnej oferty do Biura Syndyka we Wrocławiu ul. Jutrzenki 19/21, w godzinach 10,00 – 15,00 wraz z dowodem wpłaty wadium w wysokości 500,00 zł, które powinno być wpłacone na rachunek masy upadłości prowadzony w Banku Pekao S.A. o numerze 05 1240 6768 1111 0010 9093 8921, w terminie wyznaczonym do złożenia pisemnej oferty, tj. do dnia 31 stycznia 2025 r. do godziny 15:00,
3.2) pisemna oferta ma być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup samochodu marki TOYOTA, nr rej. DOL 32212”, oraz powinna zawierać:
a/. nazwę lub imię i nazwisko oferenta, adres siedziby oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub numer PESEL,
b/. adres mailowy, na który Syndyk prześle wybranemu oferentowi fakturę sprzedaży,
c/. oferowaną cenę zakupu przedmiotu przetargu w wartości netto,
d/. oświadczenie o zapoznaniu się z „Dokumentacją PRZETARGU” oraz brakiem zastrzeżeń do jego warunków,
e/. oświadczenie o numerze rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wpłaconego wadium, w wypadku gdy oferta nie wygra konkursu ofert,
f/. oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem samochodu marki TOYOTA, nr rej. DOL 32212, będących przedmiotem przetargu i zrzeczeniu się jakichkolwiek roszczeń wynikających ze stwierdzonego stanu lub wad ujawnionych w okresie późniejszym,
g/. zobowiązanie nabywcy do pokrycia wszelkich kosztów, podatków i opłat związanych z zawarciem umowy sprzedaży,
h/. zobowiązanie nabywcy do odbioru przedmiotu przetargu ofert na własny koszt i ryzyko w terminie do 4 dni od daty zapłaty za wystawioną przez Syndyka fakturę VAT,
i/. podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta,
j/. potwierdzenie dokonania wpłaty wadium,
k/. dodatkowo oferent zagraniczny winien złożyć wszystkie wymagane dokumenty przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
4/. Szczegółowe informacje o przedmiocie sprzedaży można uzyskać pod nr tel. 507 865 492, 572-677-330 w godz. od 11:00 do 15:00 oraz na stronie www.syndyk.info oraz www.ardobiejewska.pl
5/. Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia lub odwołania przetargu bez podania przyczyn.
6/. W pozostałym zakresie obowiązuje Regulamin nieograniczonego pisemnego przetargu ofert.
Wrocław, dnia 16 stycznia 2025 r.