KONKURS OFERT PISEMNYCH NA WYBÓR NABYWCY POJAZDU I RUCHOMOŚCI

ef-162-2-1.jpg

Syndyk masy upadłości ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości Sławomira Kępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości. Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny. Celem konkursu ofert jest sprzedaż pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości i objętych spisem inwentarza, tj.:

1.      samochód ciężarowy DAF LF 320 MR 18;                    

2.      metalowa lampka srebrna;  

3.      czytnik kart kierowcy; 

4.      oczyszczacz powietrza;

5.      komputer stacjonarny;  

6.      ekspres do kawy;

7.      lampka nocna;

8.      zasilacz UPS;

9.      drukarka xserox 3330vPHAZER;

10.   wieża mała sony z głośnikami (komplet);

11.   mikrofala Samsung;

12.   odkurzacz home;

13.   2 lampki ledowe;

14.   monitor Acer 15”;

15.   drukarka Workcentre 3225;

16.   monitor Philips 27”;

17.   2 biurka;

18.   5 kontenerków;  

19.   szafka metalowa;

20.   szafka MDF

Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.

Cena minimalna Przedmiotu Sprzedaży została określona w postanowieniu Sędziego – Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi łącznie 89 439,00 brutto (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych i 00/100 brutto).

 Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wpłacone przez oferenta wadium jest nieoprocentowane.

 Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr 77 8436 0003 0000 0026 9690 0001, prowadzony przez Mikołowski Bank Spółdzielczy., w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet, Sławomir Kępczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości, WA1M/GUp/15/2025”.

 Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) w terminie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00.

Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 26.11.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) o godz. 12:15.

Z operatami szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o wymogach formalnych ofert oraz o terminie oględzin ruchomości) w Kancelarii Syndyka w Warszawie, ul. Bagno 2/69, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98) lub na stronie internetowej www.aegis.pl/ .

Wymogi formalne ofert

1/. Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:

– dane oferenta, tj. imię i nazwisko lub nazwę (firmę), numer PESEL, KRS, NIP, REGON lub inny numer umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby oferenta, numer telefonu oraz adres e – mail do kontaktu z oferentem;

– wskazanie Przedmiotu Sprzedaży, którego dotyczy oferta;

– oferowaną łączną cenę nabycia Przedmiotu Sprzedaży, z zastrzeżeniem, iż cena nie może być niższa od Ceny minimalnej;

– podpis(y) oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji.

2/. Do oferty należy dołączyć:

·  aktualny odpis lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego oferenta albo aktualny odpis lub wydruk z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent (jeżeli dotyczy);

·        dowód uiszczenia wadium w prawidłowej wysokości;

·        oświadczenie oferenta, że:

oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem sprzedaży, akceptuje go i nie wnosi do niego zastrzeżeń,

oferentowi jest znany stan prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń;

·   w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu mocodawcy lub w formie aktu notarialnego o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;

·   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;

3/. Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach.

4/. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

5/. Oferta wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 2 powyżej, powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzona dopiskiem „Oferta na zakup pakietu Pojazdu oraz Ruchomości w postępowaniu upadłościowym Sławomira Kępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości, sygn. akt: WA1M/GUp/15/2025”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na: biuro Syndyka ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa.

6/. Termin i miejsce składania ofert: oferty należy złożyć osobiście w biurze Syndyka albo wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres biura Syndyka do dnia 26.11.2025 r;

7/. Oferta niespełniająca wymogów o których mowa w Regulaminie, a także złożona po terminie, podlega odrzuceniu bez wzywania do uzupełnienia jej braków. Braki oferty lub inne nieścisłości, które można usunąć lub zweryfikować niezwłocznie w dniu składania ofert, mogą być uznane przez Syndyka za niewpływające na ważność oferty i niestanowiące podstaw do jej odrzucenia.

Kontakt – Alerion Sp z o.o. tel.: +48 12 222 34 98, e-mail: syndyk@alerion.pl
scroll to top