Syndyk masy upadłości ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości Sławomira Kępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości. Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny. Celem konkursu ofert jest sprzedaż pojazdu i ruchomości wchodzących w skład masy upadłości i objętych spisem inwentarza, tj.:
1. samochód ciężarowy DAF LF 320 MR 18;
2. metalowa lampka srebrna;
3. czytnik kart kierowcy;
4. oczyszczacz powietrza;
5. komputer stacjonarny;
6. ekspres do kawy;
7. lampka nocna;
8. zasilacz UPS;
9. drukarka xserox 3330vPHAZER;
10. wieża mała sony z głośnikami (komplet);
11. mikrofala Samsung;
12. odkurzacz home;
13. 2 lampki ledowe;
14. monitor Acer 15”;
15. drukarka Workcentre 3225;
16. monitor Philips 27”;
17. 2 biurka;
18. 5 kontenerków;
19. szafka metalowa;
20. szafka MDF
Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.
Cena minimalna Przedmiotu Sprzedaży została określona w postanowieniu Sędziego – Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi łącznie 89 439,00 brutto (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych i 00/100 brutto).
Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wpłacone przez oferenta wadium jest nieoprocentowane.
Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr 77 8436 0003 0000 0026 9690 0001, prowadzony przez Mikołowski Bank Spółdzielczy., w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet, Sławomir Kępczyński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości, WA1M/GUp/15/2025”.
Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) w terminie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 26.11.2025 r. do godziny 12:00.
Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 26.11.2025 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa) o godz. 12:15.
Z operatami szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o wymogach formalnych ofert oraz o terminie oględzin ruchomości) w Kancelarii Syndyka w Warszawie, ul. Bagno 2/69, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98) lub na stronie internetowej www.aegis.pl/ .
Wymogi formalne ofert
1/. Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:
– dane oferenta, tj. imię i nazwisko lub nazwę (firmę), numer PESEL, KRS, NIP, REGON lub inny numer umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby oferenta, numer telefonu oraz adres e – mail do kontaktu z oferentem;
– wskazanie Przedmiotu Sprzedaży, którego dotyczy oferta;
– oferowaną łączną cenę nabycia Przedmiotu Sprzedaży, z zastrzeżeniem, iż cena nie może być niższa od Ceny minimalnej;
– podpis(y) oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji.
2/. Do oferty należy dołączyć:
· aktualny odpis lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego oferenta albo aktualny odpis lub wydruk z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent (jeżeli dotyczy);
· dowód uiszczenia wadium w prawidłowej wysokości;
· oświadczenie oferenta, że:
oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem sprzedaży, akceptuje go i nie wnosi do niego zastrzeżeń,
oferentowi jest znany stan prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń;
· w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu mocodawcy lub w formie aktu notarialnego o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;
3/. Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach.
4/. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
5/. Oferta wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 2 powyżej, powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzona dopiskiem „Oferta na zakup pakietu Pojazdu oraz Ruchomości w postępowaniu upadłościowym Sławomira Kępczyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ACTV Sławomir Kępczyński w upadłości, sygn. akt: WA1M/GUp/15/2025”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na: biuro Syndyka ul. Bagno 2/69, 00-112 Warszawa.
6/. Termin i miejsce składania ofert: oferty należy złożyć osobiście w biurze Syndyka albo wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres biura Syndyka do dnia 26.11.2025 r;
7/. Oferta niespełniająca wymogów o których mowa w Regulaminie, a także złożona po terminie, podlega odrzuceniu bez wzywania do uzupełnienia jej braków. Braki oferty lub inne nieścisłości, które można usunąć lub zweryfikować niezwłocznie w dniu składania ofert, mogą być uznane przez Syndyka za niewpływające na ważność oferty i niestanowiące podstaw do jej odrzucenia.








