BRANŻA POLIGRAFICZNA – KONKURS OFERT PISEMNYCH NA WYBÓR NABYWCY RUCHOMOŚCI

ef-165-16-merkowski-2.png

Syndyk masy upadłości ogłasza konkurs ofert pisemnych na wybór nabywcy ruchomości wchodzących w skład masy upadłości Piotra Merkowskiego.

Podstawowym kryterium przy wyborze oferenta jest wysokość zaoferowanej ceny.

Celem konkursu ofert jest sprzedaż ruchomości wchodzących w skład masy upadłości, tj.:

1)     maszyna sztancująca BOBST SP 130-E;

2)     gilotyna do kartonu, Model: MS115E;

3)     maszyna krajalnica ERBA;

4)     maszyna sztancująca OPTIMA, Producent: VEB Optima, Model: TYP IV, nr seryjny: 92850/55;

5)     sztancygiel złociarka TYMB 1040;

6)     tygiel format B2;

7)     zestaw drukujący aplarka;

8)     zestaw drukujący bigownica;

Przedmiot sprzedaży sprzedawany jest łącznie.

Cena minimalna Przedmiotu Sprzedaży została określona w postanowieniu Sędziego – Komisarza o wyrażeniu zgody na sprzedaż z wolnej ręki i wynosi łącznie 265 150,00 zł netto (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych i 00/100 netto).

Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłacenie wadium wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wpłacone przez oferenta wadium jest nieoprocentowane.

Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o numerze 43 1090 2590 0000 0001 6027 5427, prowadzony przez Santander Bank Polska Spółka Akcyjna, w tytule przelewu podając: „wadium, konkurs ofert, pakiet ruchomości Piotr Merkowski , KR1S/GUp/48/2025”.

Oferty należy składać do Alerion spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – syndyka masy upadłości – Kancelaria Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) w terminie do dnia 09.01.2026 r. do godziny 16:00. Oferty mogą być także wysyłane drogą pocztową lub przesyłkami kurierskimi – w takim przypadku za złożoną w terminie ofertę należy uznać taką, która do Kancelarii wpłynie do dnia 09.01.2026 r. do godziny 16:00.

Otwarcie ofert oraz rozstrzygnięcie konkurs ofert nastąpi w dniu 12.01.2026 r. w Kancelarii Syndyka (ul. Filipa Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków) o godz. 13:00.

Z operatami szacunkowymi można się zapoznać (a także uzyskać dodatkowe informacje, w tym o wymogach formalnych ofert oraz o terminie oględzin ruchomości) w Kancelarii Syndyka w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/1, po uprzednim kontakcie telefonicznym (12 222 34 98) lub na stronie internetowej www.aegis.pl/ .

Wymogi formalne ofert

1.     Każda oferta powinna być zaadresowana do Syndyka, sporządzona wyłącznie w języku polskim oraz zawierać:

·       dane oferenta, tj. imię i nazwisko lub nazwę (firmę), numer PESEL, KRS, NIP, REGON lub inny numer umożliwiający jednoznaczną identyfikację oferenta, adres zamieszkania lub siedziby oferenta, numer telefonu oraz adres e – mail do kontaktu z oferentem;

·       wskazanie Przedmiotu Sprzedaży, którego dotyczy oferta;

·       oferowaną łączną cenę nabycia Przedmiotu Sprzedaży, z zastrzeżeniem, iż cena nie może być niższa od Ceny minimalnej;

·       podpis(y) oferenta, zgodnie z zasadami reprezentacji.

2.     Do oferty należy dołączyć:

·       aktualny odpis lub informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego oferenta albo aktualny odpis lub wydruk z innego właściwego rejestru, do którego wpisany jest oferent (jeżeli dotyczy);

·       dowód uiszczenia wadium w prawidłowej wysokości;

·       oświadczenie oferenta, że:

1.     oferent zapoznał się z niniejszym Regulaminem sprzedaży, akceptuje go i nie wnosi do niego zastrzeżeń,

2.     oferentowi jest znany stan prawny Przedmiotu Sprzedaży i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń;

·       w przypadku gdy oferent działa przez pełnomocnika – jest on zobowiązany do dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu mocodawcy lub w formie aktu notarialnego o zakresie uprawniającym pełnomocnika do złożenia oferty w niniejszym konkursie;

·       oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oferenta (osób reprezentujących oferenta), zgodnego z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu;

3.     Wszystkie dokumenty przedstawione wraz z ofertą powinny być przedłożone w oryginałach lub notarialnie poświadczonych odpisach.

4.     Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być właściwie uwierzytelnione (apostlille) – jeżeli dotyczy oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

5.     Oferta wraz z załącznikami, o których mowa w pkt 2 powyżej, powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie o formacie mniejszym niż A4, opatrzona dopiskiem wadium, „konkurs ofert, pakiet ruchomości Piotr Merkowski, KR1S/GUp/48/2025”, a ta koperta umieszczona w zamkniętej, również nieprzeźroczystej kopercie formatu A4, zaadresowanej na: biuro Syndyka ul. F. Eisenberga 11/1, 31-523 Kraków.

6.     Termin i miejsce składania ofert: oferty należy złożyć osobiście w biurze Syndyka albo wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską na adres biura Syndyka do dnia 09.01.2026 r;

7.     Oferta niespełniająca wymogów o których mowa w Regulaminie, a także złożona po terminie, podlega odrzuceniu bez wzywania do uzupełnienia jej braków. Braki oferty lub inne nieścisłości, które można usunąć lub zweryfikować niezwłocznie w dniu składania ofert, mogą być uznane przez Syndyka za niewpływające na ważność oferty i niestanowiące podstaw do jej odrzucenia.

Kontakt – Alerion Sp z o.o. tel.: +48 12 222 34 98, e-mail: syndyk@alerion.pl

scroll to top